Sneakpeak

Första dagen av kursen är avklarad. var inte så avskyvärt som jag trodde. Träffade en trevlig tjej som jag satt bredvid och vi ska äta lunch ihop imorgon och så också. Trevligt. Alltid skönt när man har någon att prata med. Vi var nästintill 100 pers på kursen och satt i en stor festlokal där det fanns massor med bord och stolar till förfogande. De pratade om vårdtagandes förändrade allmäntillstånd, lex sara och maria, vad man skulle berätta för sjuksköterskan när man ringde osv. Imorgon blir det nog lite mer läkemedelshantering och hygien. Sen avslutas allt med ett litet test för att se hur väl vi hängt med. Efter det ska jag upp och träffa enhetschefen och sen iväg på syrrans dansuppvisning kl 18, varpå jag ska hem och kolla vm-kvalmatchen mot malta.

Efter kursen idag ringde jag upp bästis och frågade vad hon gjorde. Ingenting sa hon så jag åkte dit och hämtade henne och vi körde till deras nya lägenhet. Sååå fin :) Lite avis måste jag säga för vår kommande trea är inte alls så fin. Vår är ju inte renoverad så det kan ju vara därför ;P haha. Men den kommer bli fin sen när vi inrett den :) Efter det gick vi en runda på stan, kollade lite inredningsprylar och bikinis. Väntar fortfarande på min från La redoute, hemsk tid det tar. Men hoppas på att den kommer denna veckan, det va va dem sa iaf. Men jag litar inte riktigt på det så nästa vecka kanske.

Här kommer en liten pre-wiev på söta Malva :) Längtar som fan tills vi får hem henne :) Bara 1,5 vecka kvar nu

  

Kommentarer
Postat av: cornelia

Gud så otroligt sööt!!!

2009-06-10 @ 14:06:19
URL: http://cornelialarson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Söt! Vad är det för ras? Ser nästan ut som någon typ av fågelhund.

2009-06-11 @ 11:48:48
URL: http://krakunge.blogg,se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0