Sommarlov = glädje

Ojoj. Jag märker att jag är grymt dålig på att uppdatera min blogg. Men eftersom jag har sommarlov och är hemma i Helsingborg, jobbar en del nätter och är så upptagen med att träffa mina älskade vänner och familjemedlemmar så har jag lite sommarlov från datorn också. Jag räknade ut att jag inte suttit här på 5 dagar och det är starkt gjort av mig. det är ju inget världsrekord direkt men det har varit skönt, riktigt skönt. Och jag har inte saknat det alls.

Jobbandet har dragit igång, trivs jättebra där jag är. Min brukare är trevlig och rolig att jobba med, det blir lite påfrestande emellanåt men jag trivs ändå :) Jobbar mestadels kvällar men imorgon ska jag jobba en heldag. Så skönt att det ska bli fint väder, så jag tror att vi ska ta och åka in till stan och äta en glass och promenera lite :)

Idag hämtade vi vår underbart söta lilla valp :) Malva är det sötaste jag har sett och jag är så glad att on äntligen är här. Hon tultar omkring där nere och glider på parkettgolvet, så himla sött :) I övrigt så har jag varit gudmor/fadder till Noel i helgen. Vi hade namngivningsceremoni på midsommarafton vid pålsjö slott. Det spöregnade med va underbart fint ändå. Efter det va det full rulle hemma hos pernilla och fredrik och vi hade så jäkla roligt. Träffade jättemycket roligt folk, drack och åt gott och hade...riktigt roligt :)

Jag är så nöjd med mitt sommarlov hittills :) Bilder på valpen och från namngivningen kommer när jag har min egen dator. Så typ imorgon?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0