Ågelsjön

När jag stekt färdigt pannkakorna, syltade jag och rullade ihop dem och packade ner dem tillsammans med en filt och lite saft i en väska och så tog jag och Oscar bilen ut till Ågelsjön som jag hört så mycket om. Vädret va underbart och vårfåglarna kvittrade och solen värmde i ansiktet. Vi gick en liten bit längs strandkanten och hittade ett mysigt litet berg med fin utsikt över sjön där vi slog oss ned och åt vår matsäck. När vi åt kom det lite småmoln som täckte solen men de försvann ganska fort igen och efter fikandet fortsatte vi gå längs sjön. Gick nog säkert i en timme innan vi åkte hem. Så himla skönt att komma ut i naturen lite och se annat än betong och trafikljus. Dock var där lite sörjigt på några ställen och lite halt och så men inga brutna ben denna gången iaf :) Här kommer lite bilder från dagen.

  
 

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0