Back in N

Det va en lång dag igår. Blev hämtad halv nio på Statiol i Helsingborg och körde då mot Ullared där vi inhandlade lite nödigheter och onödigheter, åt lite lunch och sen bar det av mot Linköping. När vi körde snöade det hur mycket som helst och resan tog mycket längre tid än den borde på grund av det. Jag inhandlade mest nödigheter i form av schampoo, balsam, duschcreme, köksgrejjer, och lite annat. Köpte även en skjorta till Oscar som han förhoppningsvis ska ha på bröllopet om den passar, samt ett armband till det. Åt mig köpte jag en tunn svart tunika som kommer bli kanonbra att ha i sommar =) Framförhållning vettni ;)

Helgen har varit helt underbar. Fantastisk. Himmelsk. Ville verkligen inte åka därifrån igår. Jag känner mig så hemma, så trygg när jag är där. Nog känner jag mig trygg hemma i Norrköping också, men alla ni som flyttat långt från era föräldrar vet att det är något speciellt med att komma hem en helg och bara vara. Bli omhändertagen lite. Jag sover så gott när jag är där, vaknar utvilad och glad. Ändå så va jag otroligt trött när jag kom hem igår. det blev ingen volleyboll för jag däckade i soffan. Tröttheten satt i kroppen, i hjärnan, överallt. Kunde inte hålla ögonen öppna. Sov i soffan från halv 9 till halv elva, sen somnade jag i sängen på tio röda. Helt slut!

Men om en vecka får jag träffa familjen igen, på min kusins bröllop :) Ska bli jätteroligt!
Nu ska jag käka frulle, duscha, plugga, sen jobba :)

Kommentarer
Postat av: Sara

2009-03-04 @ 08:44:27
URL: http://saraosterberg.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, råkade skicka förra kommentaren utan innehåll :) Det jag skulle skriva var att jag har länkat till dej från min blogg :)



Kramis!

2009-03-04 @ 08:45:45
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0