Busy day

Jag känner mig ganska... ojämn i mitt bloggande just nu. Ena dagen skriver jag massor och det bara rinner ur fingrarna, medans vissa dagar så är det som korvstoppning. Då kan jag inte skriva om något, inte ens om det hänt något roligt. Det rinnande dagarna kan jag skriva om en gurka i kylskåpet, nej men ni fattar. Det är ganska konstigt att det kan vara så roligt att skriva ibland och sen orkar jag inte ens logga in på bloggen vissa dagar. Men men. Känns iaf som om denna dagen kommer vara en rinnande dag =P

Imorgon bär det av till älskade Göteborg! Har inte varit där på megalänge så det ska bli helt underbart att  träffa min släkt som jag inte träffat på sålänge. Oscar och jag ska sova hos hans morbror och kusiner i helgen så han får träffa dem också. Sen är det ju bröllopet på lördag och så ska vi träffa Stina och Joel på söndag för en fika innan vi åker hem :) Längesedan jag träffade henne också, va nog i somras någon gång. Så det kommer bli en fantastisk helg tror jag, precis som förra helgen. Älskar perfekta helger :) Det kan jag leva på länge.

denna dagen blir dock ingen rolig dag. På agendan står det plugg, packa, städa och skicka cv. Tänkte börja med pluggandet direkt efter frukost så jag har det gjort. Ska skriva klart sammanfattningen av den engelska boken/studien samt titta på en till artikel. Sen måste jag packa upp tvätten och förbereda för ny omgång i eftermiddag, packa upp min väska sen i helgen och packa nytt. Dammsuga och fixa i köket så här är fint om det skulle bli visning här i helgen när vi är borta. Och det där är ett helt annat inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Esa

Vad blev de för fin klänning du ska ha på bröloppet? Eller har jag missat de :)

2009-03-05 @ 12:12:34
URL: http://fehre.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0