Cookie dough-myten

Nu har jag gjort som hela världen redan gjort i ett par år; ätit Ben&Jerrys glass cookie dough. Och jag måste säga... vad i helvetet är det som folk tycker är så speciellt med den glassen? det var vanlig vaniljglass med några klumpar i som inte ens smakade deg utan bara konstigt. Inget speciellt över huvud taget, långt ifrån god till och med. Jag hade förväntat mig en superupplevelse eftersom alla Stockholmsbratz bloggar och pratar om denna jävla glass hela tiden ;P och för detta betalade jag 47 :- Nej, vår egen GB glass är så otroligt mycket bättre. Mmmmm Crema di Mascarpone <3




Kommentarer
Postat av: karin

åååh, du valde ju helt fel sort. kör på en phish food istället!! eller brownie!! men cookie dough är inte så speciellt god nej.

och mascarponen är sjukt god ja ;)

2009-03-13 @ 00:40:11
Postat av: malin

cookie dough är asgod :) mm, men jag orkar inte slösa pengar på den eller att smaka någon annan för som du skrev så är de sjukt dyra för så lite glass.

2009-03-13 @ 13:28:39
Postat av: TESS

Neeej, att du ens vågar säga något sånt, haha!? ;O Det kanske inteb ara var smaken för dig. Jag har msakat ganska många, och alla är alldeles uuunderbara på sina egna sätt :) Men all glass är god, men B&J är något extra ;)

2009-03-13 @ 14:45:19
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Linda

hahahaha, SANT!! :D

2009-03-14 @ 22:49:49
URL: http://lindawesterlund.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0