Dags att sätta igång

Om en halvtimma ska jag vara över hos Filippa för att hjälpa henne färga håret, kanske till och med klippa lugg. fast det får hon nog göra själv =P Efter det ska jag iväg och hämta småttingarna på dagis. Egentligen är jag sugen på att åka bort till Gina och köpa tröjorna och chinosen men jag har inte pengar till det. Måste ladda busskortet idag också och då finns det inte mycket pengar kvar sen. Tur csn kommer nästa vecka. Men jag har egentligen inte råd att handla då heller. Usch, det blir mycket tjat om pengar och sommarjobb nu känner jag. Men jag har ju mina planer som än så länge är hemliga, och utan sommarjobb kan jag inte sätta de planerna i verket tyvärr. Men jag ser verkligen fram emot mina planer och jag hoppas verkligen att det kommer att funka! Så alla pengar jag har över kommer gå till sparande till min plan. Plus avbetalning till Oscar ;P haha. Hatar att vara skyldig pengar.

Nej, nu måste jag klä på mig!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0