Död åt vintern

Nu är jag trött på vintern. Hela förra veckan var solig och vårig, men igår kom vintern tillbaka. Det ligger snö på gräsmattan och på träden och det är kallt om öronen. Jäkla skit. Jag vill ju ha vår nu. Ta fram vårjackan och tygskorna och slopa allt vad långkalsonger och tjocka tröjor heter. Bort bort bort.

Har precis kommit hem från ett par timmar i skolan med Elin. Vi har gjort färdigt vår intervjuguide, bokat in fler intervjuer och fixat med informationsbrev och skrivit om syftet. Allt på två timmar. Vi kan vara effektiva när vi vill ;)
Elin hade på sig den vita tröjan med blå blommor från Gina som jag bloggade om häromdagen. Åh va jag vill ha den och den svarta. Åh va jag vill ha pengar!!!!!!! Tog en titt på mitt konto innan... -13 kr. Jippie. Tur att jag har lite auktioner ute på tradera där jag håller på att kamma hem liite pengar iaf. Påminner er om att droppa in och titta på kläderna :)

Ni hittar auktionerna här
Ska faktiskt ta och lägga in ett par till nu tror jag :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0