Död blogg

Min blogg har varit ganska död i helgen men det kan bero på att jag inte varit hemma. Helgen har nämligen spenderats i Linköping mestadels, med Oscars familj. I fredags åkte jag med campusbussen och mötte upp Oscar på skolan för att sedan åka ner till hans mormor och morfar där vi skulle tillbringa helgen. Innan det va jag en sväng på stan med Filippa och Becca fikandes och pratandes. Väldigt trevligt. Jag köpte mig en cerisrosa festkjol för 49:- på Vila. Hade egentligen inte pengar till det men när det är så billigt och kjolen är så fin så är det nästan ett brott att inte köpa den =P

Väl i Linköping mötte vi upp Oscars mamma och bröder, åt en god middag och begav oss sedan till ett ställe där Oscars kusin skulle spela med sitt band. The Rock Shadow är riktigt duktiga och det var kul att se dem igen. På lördagen va det dags för ytterligare konsert. Då med Oscars morbror som är med i dubbelkvartetten FRAM. De gjorde ett framträdande på Stora teatern och det va längesedan jag skrattade så mycket. Riktigt roligt va det! Efter det åkte vi hem och tog då med oss oscars bror petter. Klädde om och åkte till deras kusin som bor här i Norrköping med sin höggravida sambo :) Kul att träffa dem och sitta och prata lite, äta god mat och dricka ett supergott rödvin som jag glömde fråga vad det hette, måste göra det för fasiken va gott det va!!! Vi spelade lite spel och mös :)

Nu är helgen över...igen. Det går så himla fort när man har roligt.
Fast idag känner jag mig inte alls bra. Är trött och hängig, frusen med huvudvärk och tryck i ena örat. Känns konstigt. Sitter här och bevakar en auktion på en tågbiljett som slutar snart som jag MÅSTE ha om jag ska ta mig hem på fredag. Returbiljetten är fixad verkar det som så det är bara denna jag ska ha nu. Slutar om 40 min. Sen blir det Filippa en stund :) Hon behövde prata av sig så det ska vi göra. Tjejsnack och hon ska tydligen käka kakor ;P haha. Jag mår redan illa så det blir inget för mig :P

Kommentarer
Postat av: Ulrika

De är från Din sko. finns inne nu igen.

2009-03-22 @ 16:37:32
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Flippiss

Tack för att jag fick prata av mig o att du alltid lyssnar på mig när jag tjatar o grubblar!:P O bara ett tillägg.. kakorna var och är sjuuuky goda:) Haha, fast nu börjar jag må lite illa!:P Puss!

2009-03-23 @ 00:12:05
URL: http://flippiss.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0