Duktiga sanna

Phu! Nu har jag varit riktigt duktig. När Oscar satte igång med sitt projektpillande tog jag med mig den stora lampan upp på vinden och började rensa och städa där. Sorterade allt och ställde i olika högar: spara, slänga, sälja osv. Jag åkte iväg med två stora sopkassar kläder, skor och väskor till Myrorna och en stor sopkasse med plats och skit som jag slängde. Skönt att få det lite rensat där. Detta är bara en i raden av rensningar som kommer komma under de kommande månaderna :P Men det är skönt att äntligen vara igång med flyttförberedelserna. Speciellt att veta vad man har uppe på vinden inslängt i något hörn är ju kul. Hittade en låda med massa skor och sånt :) Alltid lika roligt att fynda på sin egen vind :P Fast mycket va bara skit.

Jag passade även på att smita in på CityGross och handla lite mjölk och bröd när jag ändå va där nere och slängde sakerna. Så nu står jag och gräddar pannkakor som Oscar och jag ska ha med oss på vår utflykt till Ågelsjön om en liten stund. Vädret är underbart ute och det är typ 9 grader i solen. Helt fantastiskt. Kameran hänger på såklart :) Ska bli så mysigt. Hoppas bara att det inte hinner komma en massa dumma moln och förstöra min lycka...

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0