En otroligt trött söndagsmorgon

Fuck, va trött jag är idag. Ändå gick vi inte och la oss speciellt sent, tror vi somnade strax innan tolv. Oscar försökte släpa mig ur sängen kl nio i morse men jag totalvägrade, spjärnade emot av alla krafter och gav honom en sur min. Han fick äta frukost själv =P Men han skulle iväg upp till campus och plugga inför tentan och det skulle inte jag så jag kände inte riktigt för att kliva upp kl 9 på en ledig söndagsmorgon ;P haha. Lämnade sängen kl 10 och la mig grymtande bakom Oscar i soffan där han satt och tittade på nåt supertöntigt meckprogram på Discovery ;P haha. han pussade lite på mig och sen gick han till skolan, så nu är jag ensam igen. Men jag har också saker att göra idag, lite plugg och så. Funderar på om jag ska bege mig bort till campus och sitta med oscar och hans kompisar meeen jag vet inte. Nu är det ju lugnt och tyst i lägenheten, bortsett från tv:n som står på, men den går ju att stänga av. Pojkar som pratar meck och annat tråkigt går inte att stänga av :P

Jag måste plugga, men jag orkar inte. Jag har 15 artiklar att skriva kommentarer om, plus försöka komma på något till den stora avslutande diskussionen i litteraturöversikten. Tänkte börja med det alldeles strax, ska bara vakna lite först :P

Jag känner för lite Madicken..

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, oj ingen aning. :)

Spana in min blogg!

2009-03-15 @ 15:56:28
URL: http://iidasb.blogg.se/
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler läser din blogg eller varför inte tjäna pengar när du ändå bloggar :)



Jag har gjort 2 guider till det. Kolla under:

"Jennie Tipsar"



Trevlig Söndag!

2009-03-15 @ 18:33:36
URL: http://egosidan.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0