Köp din hyresgäst?



Snacka om att köpa intresse....

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så mycket! Ja, börjar ju bli lite desperat då jag inte fått tag i något jobb än så kanske får omskola mig till konstnär =P



Jag läste barn och familj-inriktning, vilket jag skulle råda dig från att INTE göra om du ska läsa i linköping. Har du bestämt vilken inriktning du ska ta?



Vad har du för andra planer då om du inte vill jobba som socionom?



Kram!

2009-03-25 @ 12:47:28
URL: http://blueragdoll.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj då sorry =S men om du har hört så mycket gott är det ju säkert bra. Med alla omorganiseringar så kanske vi inte ens har samma kursansvarig eller så, och det var ju där problemet låg. När jag gick så var det rätt oseriöst och irrelevanta grejer som vi läste, men det betyder ju inte att det kommer bli dåligt för dig! Själva området var ju intressant =) Bara ledningen som kunde skärpt sig.



Jaha, allt det där låter ju intressant! Jag var också lite inne på marknadsföring ett tag, men tror jag har hittat rätt som socionom. Det märks väl sen när man får jobb hoppas jag =)

2009-03-25 @ 13:42:11
URL: http://blueragdoll.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0