My precious



Här ser ni mina nya älsklingar. De är fina på bild men ännu finare på.
Me love them. Ge mig sommar snart så jag kan börja använda dem på riiiktigt!!!
Från skopunkten.

Detta va det enda jag köpte idag, plus hårfärg Jag hade tänkt att jag skulle köpa massor, bland annat den kjolen jag sett på Gina samt de två blommiga tröjorna. Men kjolen satt jättekonstigt och den vitblå-blommiga tröjan fanns inte i min storlek. Jäkla bajs. Det vsartblommiga passade men vill nog hellre ha den vitblåa. Sen provade jag ett par jeansleggings på Gina som satt jättefint men tycker rumpan bli så konstig när det inte är fickor... och jeansen jag hittade på JC va så saaatans snygga men alldeles för dyra. Suck. Men det blev skor iaf. Och hårfärg :)
Ska ju till sthlm om två veckor så jag får väl shoppa lite då istället :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0