Nu drar vi

Nu ska jag alldeles strax sätta mig i bilen och dra mig in mot stan. Måste tanka, äta liten snabb lunch och köpa strumpbyxor. Sen kör jag till Linköping för att hämta upp älskling och våra medresenärer och sen bär det av mot Göteborg! Ska bli jättemysigt att åka iväg med honom i helgen och bröllopet imorgon ska bli superkuligt!
Datorn åker dessvärre inte med så ni får klara er utan min blogg i helgen ;( Bilder från helgen kommer på söndag eller måndag :) Pusshej




Detta är ett foto från en annan kusins bröllop sommaren 2005.
Kolla så små vi va då ;P hihi

Kommentarer
Postat av: Nic

Är det bara jag som tycker ni ser exakt likadana ut nu ? ;p

2009-03-06 @ 14:32:18
Postat av: Sara

tror inte det blir ngn flytt för våran del.. har svårt att övertala min kära partner :( Antar att inflytt blir till första juni också?!



Tycker också att du och Oskar ser ut som ni gör nu :)

2009-03-07 @ 16:22:40
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0