Pack och plock

Dagen har bestått av plugg, läst artiklar till litteraturöversikten, tvättat, packat upp den gamla tvätten (vi är lite efter jaja), städat lite smått i vardagsrummet, lagt upp de nya gardinerna - blev så fint =), packat inför helgen, både mina och oscars grejjer, man är ju en snäll flickvän (plus att om jag packar hans saker så det är färdigt så är det jag som bestämmer vad han ska ha på sig ;)) Har varit och bytt den randiga tröjan som jag köpte på H&M i fredags, den va ju för stor. Tyvärr hade de inte den i stan så det blev en svart istället, men det är ett bra basplagg som man kan använda sig mycket av. Hittade tyvärr inga strupmbyxor för open toe skor somjag hoppats på...har för mig att jag sett det på H&M tidigare, får hinna en snabbis till stan imorgon innan jag åker. Hoppas jag hittar, kan va bra att ha, speciellt när vi ska hem på natten att brara dra på sig...eller ja, det är ju inte att bara dra på sig nylonstrumpbyxor men ni fattar ...jag svamlar. Vill gärna ha strumpbyxor, det gör benen mycket snyggare ;P

I övrigt så behöver jag ett snyggt guldarmband och ett par örhängen oxå. Det är ju fan att man ska vara ute i sista minuten hela tiden ;P

Nu ska jag sluta svamla och laga mat ;P Sen ska förhoppningsvis Flippan plocka mina ögonbryn ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0