Rubrik i skåneland?

Nu är jag äääntligen i Skåne. Kom med tåget halv 11 i förmiddags och träffade då Malin en liten stund :) Trevligt trevligt. Sen kom syrran och hämtade mig och vi åkte och hämtade upp mammi. Vi tog en tur till en outletburik på tågaborg där de sålde ut jackor och mamma slogs med massa överklasskärringar för att få tag på jackor :P helt kaos va det. Massa överklasskärringar som va riktigt nonchalanta och arroganta och tyckte att de ägde butiken och att vi "andra" skulle flytta på oss. Mamma fick sig en fin jacka iaf som va nedsatt från 1100 till 400 :) Nice värre.

sen åkte syrrorna och jag ut till familia där vi hälsade på Aaandy ;D saknad på den killen alltså. Massa saknad! Jag köpte mig ytterligare ett par skor från skopunkten för jag kom på att jag var en idiot som bara köpte ett par för 300 när jag kunde få två par för 450 :P så jag gick tillbaka med mina bruna skor och sa att jag köpte dem för två dagar sedan, alla lappar och sånt va kvar, så jag fick ett par till för halva priset. Blev inte likadana svarta som de bruna men liknande. vanlig klack istället för kilklack :9 asfräcka. de ska jag ha tillsammans med min knallrosa kjol imorgon på Nicoles examensfest!

Apperopå det så har min bästis idag tagit lärarexamen från Malmö högskola!!!! Jag är så stolt, så stolt! Min bästis! Jag älskar dig, du har varit så jäkla duktig de här åren och du förtjänar att vara så lycklig som du är nu!! Mwah ;D

ikväll blir det mys med systrar och föräldrar. Sofia och jag har utmanat mamma o pappa på Så ska det låta, vi brukar göra det när vi tittar ihop. Alla sjunger för fulla halsar och tävlar om vem som får frågorna rätt först :) Jättekul!

Har precis färgat håret oxå. Blev någon nyans mörkare än det jag hade innan men hoppas det blir bra, är fortfarande blött. Vill inte ha det så mörkt egentligen men hade så mkt utväxt och fortfarande röda pigment i håret som jag ville täcka över.

Här är mina nya skor btw :)
 Återigen, snyggare på :P och här är mina bruna för er som redan glömt :P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0