@ school

Nyligen anlänt till grupprummet där Elin och jag ska tillbringar dagen. Vi har massor att göra med litteraturöversikten med tanke på att Elin varit sjuk och jag varit bortrest så har vi inte riktigt varit i fas. Men nu har vi strukturerat upp arbetet och kommer hinna bli klara i tid. Hoppas jag =P Har suttit här en stund nu och väntat på att Elin ska komma, tagit det lite lugnt, ätit mitt päron och surfat runt lite och läst mina dagliga bloggar. :) skönt att inte stressa!

Filippa va över igårkväll och vi såg Twilight!! Jag skojjar inte, jag är kär i hela den filmen. Lite småcreepy, men så fantastiskt underbar. Jag är inte som alla andra tjejer som blir astända på Edward, nog va han snygg alltid...men det finns snyggare. Jag vill gärna att mina killar ska vara lite solbrända och inte så satans bleka ;) Men å andra sidan så vill jag gärna ha någon som kan rädda mig också, så då kanske man får kompromissa ;)

Har du inte sett Twilight så beordrar jag dig att se den! Och har du sett den så vill jag gärna höra vad du tyckte om den! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra film!:) Jag såg den på bio för någon månad sen. Jag håller med om att de finns bättre :P hehe

2009-03-11 @ 11:52:41
Postat av: Nic

Oj. Du som totalvägrade, ;p men vad sa jag ? Twilight is the shit!

2009-03-11 @ 20:25:40

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0