Segt som kola

Elin är sjuk idag och jag va allmänt seg när jag vaknade så jag sa inte emot när hon sa att hon inte kunde komma. Eftersom det bara är att läsa vetenskapliga artiklar så kan jag lika gärna göra det hemma i soffan. Måste bara leta lite fler artiklar, har inte tillräckligt många. Så jag borde verkligen sätta fart nu. Men jag är såå himla trött idag. Blir ingen barnpassning heller ikväll för lilltjejen var sjuk. Trist såg verkligen fram emot att hämta sötnosarna.

Usch va seg jag är idag.

Kommentarer
Postat av: Kathrinea

Läste att du studerade till socionom så jag måste bara fråga: är en socionom ungefär som en sorts psykolog som pratar med folk som har olika problem och hjälper dem att lösa problemen? Det är nämligen något sådant jag vill bli, och jag vet inte om jag ska söka till socionom linjen då :P

2009-03-10 @ 09:39:41
URL: http://kathrinea.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej hej bruden! allt väl? härligt att du kämpar på i plugget! Jag har utmanat dig i min blogg..hihi den är klurig. Kramis

2009-03-10 @ 15:46:50
URL: http://martinaback.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0