Should I ?

Jag är sugen på att göra ett klipp. Men alla som känner mig vet att jag är en suprefegis när det kommer till sånna saker. Jag håller mig gärna till det jag vet funkar på mig, alltså långt brunt hår med snedlugg :P Som jag haft sen gymnasiet... Iof är det en bra frisyr jag har nu för jag kan göra mycket med den. Men samtidigt så vill jag testa något nytt och jag funderar starkt på att klippa av mig håret. Inte mycket alltså, men göra det lite kortare än axlarna. En lång page alltså. Har hittat mycket fina bilder på pager men alla är blonda. Det är så snyggt med blond page. Men det skulle väl passa med en mörk page på mig, eller vad tror ni? Usch jag är så osäker.

  

jag gillar den första bäst, men den är lite för kort för min del. Jag är sugen på längden som Nicole ritchie har. Och se så fint det blir när man lockar det som jessica simpson gjort :)

vad tycker ni? Ska jag?

Kommentarer
Postat av: Flippiss

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!:)

2009-03-26 @ 14:15:45
URL: http://flippiss.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja precis, vi bor lite mitt emellan vasastan och gottfridsberg. Vet inte nån som ska flytta tyvärr, men om jag hör något säger jag till. Är ju tyvärr lättast att få lgh i ryd, men jag förstår att ni inte vill dit även om det är väldigt studentikost. =) Du kan ju maila mig på: bluecat[email protected]



Förresten är alla frisyrerna fina, är alltid roligt att förnya sig lite =)

2009-03-26 @ 16:15:00
URL: http://blueragdoll.blogg.se/
Postat av: Esa

Jaa absolut! Nicoles frilla isåfall, skitsnygg! ;)

2009-03-27 @ 18:12:44

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0