Slitzbrud!

Igårkväll kom Filippa och knackade på dörren och skrek: Susanna, vi är med i Slitz! Jag tänkte; hell no...vem fan har nu tagit några bilder av mig och publiserat? =O Skitnervös blev vi båda två efter att ha pratat lite och sprang upp till Tempo för att titta i tidningen, då va Slitz självklart slut där, så då sprang vi ner till Statiol och där stod den på hyllan. Vi slet åt oss var sitt ex och började bläddra. Och ja, där på sidan 27 står Jag, Filippa och Lina. En jättefin vimmelbild från när vi va på Otten för tre-fyra veckor sedan :) Hihi. Oscar blev mäkta imponerad när det låg en slitz tidning på hans skrivbord när han kom med och bläddrade igenom och såg att jag va med. Han skulle skryta för pojkarna i skolan idag sa han ;)
Bilden är ganska lik den som fann på Ottens hemsida efter utekvällen, som jag publicerade här efteråt. Inte riktigt samma, men väldigt lik :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0