Sommarjobb, jatack :)

Jag har nog fått sommarjobb. Känns bra men ändå inte. Haha. Klart det känns bra, vill ju verligen ha ett sommarjobb och som personlig assistent tjänar man bra och jag får hjälpa människor. Men samtidigt va det inte det jag hade hoppats på. Har ju jobbat med det många gånger tidigare och kände att jag skulle vilja testa på något nytt denna sommaren, gärna något inom min utbildning eller något annat som jag inte testat på. Men det är ju inte klart än. Hon som ringde ville diskutera sommarjobb med mig, samma enhetschef som gav mig jobb förra sommaren så jag är hoppfull. Hon ska ringa tillbaka imorgon, vi gick om varandra idag tyvärr. Men jag är förhoppningsfull :) hmm...heter det förhoppningsfull?

Imorgon blir det en snabbis till skolan med elin på förmiddagen, sen eftermiddagen ska spenderas med filippa. Ska packa också inför skåneresan :) Jag är shoppingsugen.... hatar shoppingsuget när man inte har pengar. Blä.

Kommentarer
Postat av: Anna

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 @ 09:07:33
URL: http://H

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0