Sött från Gina



Filippa och jag va en sväng bort på Maxihuset för en stund sedan och tittade lite.
provade dessa söta tröjorna som jag föll väldigt mycket för.
Provade även ett par chinos som jag också är sugen på. Jag har provat chinos förr men alltid tyckt att de suttit konstigt på mig, men så hittade jag ett par på Gina som var tajtare än andra chinos, de hängde inte jättemycket i grenen som vanliga gör och sen va det resår längst nere vid foten. Egentligen vill jag ju ha uppvikt som på vanliga chinos men man får ju kompromissa ;) Jag är sugen på dessa byxor och ska nog faktiskt åka iväg och köpa dem imorgon...kanske. Får se. Den svartblommiga tröjan va skitsnygg till chinosen. Men den vita är så himla söt. Kan ju kanske köpa den röda nu och sen den vita nästa månad. Måste verkligen spara mina pengar så kan inte shoppa hur mycket som helst de kommande månaderna. Måste få ett sommarjobb först som sagt.
Vilken tröja tyckte du va finast?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Söta toppar :)

2009-03-18 @ 20:40:27
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: Aaliyah Katten

Gå gärna in på min blogg och rösta på din favorit:) <3

2009-03-18 @ 22:18:15
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0