Tågtråk

Sitter nu på tåget på väg hem till Norrköping och tråkar. Betalade 90:- för att få internet i två timmar, lagom till att jag kommer fram. Sitter och diskuterar med Oscar på msn om lägenheter och lägenhetsvisning som jag är sugen på. Får se när vi kan få till det :) Snart förhoppningsvis. Vill ha det klart innan sommaren egentligen, hade varit så skönt.

Imorgon ska Elin och jag på en liten roadtrip för c-uppsatsens skull. Vi ska till Vaggeryd och intervjua socialsekreterare där. Ska bli spännande och kul att komma iväg lite och inte bara sitta o läsa hela tiden :)

Imorgon åker även syster yster iväg med pojken till USA och ska vara borta en månad. Kommer verkligen sakna henne men jag längtar efter att få se massor med bilder och höra historier om hennes resa. Älskar min syster. Älskar båda mina systrar såklart. Va mysigt att träffa dem i helgen. Lisa kommer ju upp med föräldrarna om 1,5 vecka för att fira "Casual easter" med mig medans Oscar är iväg till linköping för att fira med sin familj där. Det blir en tur till stockholm med lite shopping och god mat och sådant. Får mor bestämma blir det nog museum oxå men det ska vi nog kunna sätta stopp för, haha :P Blir nog bra.

Nu ska jag tråksurfa vidare.

Kommentarer
Postat av: Esa

Ja jag får stanna här året ut. Men min lägenhet "går ut" eller vad man ska säga. Så jag får bara hyra ut den till augusti och ut. Jag trivs jättebra i karlshamn, så de kommer nog att bli här till slut :) hehe.

Hoppas ni får er lägenhet! Lycka till :)

2009-03-31 @ 14:57:53
Postat av: Emma

Jodå jag trivs bra med mammaledigheten. Fast saknar jobbet med .. men de e nog mest de sociala.

2009-04-01 @ 08:59:50
URL: http://ostis.blogg.se/
Postat av: Erika

Fin blogg du har :)

2009-04-01 @ 09:08:10
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0