It's in the making

Efter en lyckad kväll hos Nicole igår tog jag beslutet att inte gå ut på krogen utan tog min väska och bussade hem. Ett smart val kände jag när jag låg i min säng. Jag va grymt trött och hade typ orkat dansa fem minuter eller nåt om jag hade följt med ut. Vi va ganska många hemma hos Nicole och stämningen va på topp, speciellt hos Bengt ;P haha.

Idag ska jag träffa Pernilla, hon kommer hit med lilla Noel så ska vi gå ut och gå en sväng på stranden och snacka lite :) Ska bli trevligt. Är så glad att vi fått kontakt igen och det ska bli så kul att bli Noels fadder när han döps i sommar :)

Pappa, mamma o jag har suttit nu i ett par timmar och pratat om mitt kommande projekt - Kanadaresan. Vi har suttit och tittat på flygpriser och vilka alternativa resvägar som blir bäst och vi har nog kommit fram till något bra tror jag. Men först och främst måste jag veta när jag tar examen. Först då kan jag veta vilken dag jag kan åka. Försöker få in både toronto, vancouver och seattle i min beräkning men det är svårt. Allt beror ju på om jag får jobb där jag vill eller inte. Får jag inte det kan jag ju resa lite som jag vill egentligen. Men det känns så bra att mamma o pappa är lika motiverade som jag just nu att få iväg mig., det sporrar ju mig och ger mig bättre förutsättningar att komma iväg :) Pappa sa att han skulle hjälpa mig betala lite också vilket är ett stort plus. Så nu ska jag sätta mig och göra klart min ansökning och skicka iväg den :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0