Var är min lyster?


Jag deppar fortfarande över att de slutade sälja min älskade foundation i höstas. Maybelline Instant smooth results. Det är den enda foundation som jag använt som gett ett fullt täckande underlag med otrolig lyster. Jag tycker det är tråkigt med matta foundations trots att det är "inne" med matta resultat. Maybellines gav en lyster och hyn verkligen gnistrade av den. Och den var så täckande och kändes inte kletig alls. Det är min olycka verkligen, alltid när jag hittar något så slutar de sälja det.

Är det någon som har något tips på en riktigt bra (och gärna inte för dyr) foundation som inte är matt och tråkig utan ger lyster och är riktigt täckande?

Vill ha tillbaks denna lystern.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är lite tvärtom, gillar matta foundations. Tycker jag passar bäst i det.

Skulle bli tokig om de slutade sälja min favorit. Tror den också är från Maybelline. Dream Matte Mousse heter den :)



mvh

2009-03-17 @ 19:26:19
URL: http://fwin.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0