What to do on a saturday?

Fredagskvällen igår var mysigare än mysigast. Oscar och jag gjorde hemmalagade kycklingrullar som vi mumsade på och så blev det glass till efterrätt. Och vet ni vad? Jag va inte ens sugen på godis eller chips igår :) Weho. ;) Vi tittade på Let's dance och zappade lite efter det. Mös i soffan och sov tätt bredivd varandra hela natten. Oscar skulle egentligen varit i Linköping och pluggat vid denna tid idag men vaknade yr och illamående, förmodligen efter att ha stått och jobbat med sitt projekt igår och andats in en massa thinner. Så han mår lite kymigt idag. Nu kom han och bad att vi skulle lägga oss i sängen lite så han får vila huvudet. Så jag smiter iväg..

Fast först måste jag ta upp det jag egentligen skulle komma till i inlägget, därav rubriken: Vad ska man göra en tråkig mulen lördag ?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0