<3

Första inlägget på några dagar. Helgen har spenderats i underbara Skåne och eftersom jag redan är hemma och har avverkat en dag i skolan bevisar ju detta att helgerna går alldeles för fort. Vi fyllde bilen med folk på fredagen och körde ner till Ängelholm där vi släppte av folket och begav oss hem till Oscars familj där vi grillade, spelade volleyboll och mös framför tv:n på kvällen. Lördagen spenderades hos mig där vi hade släktkalas för min syster som fyllt år. På kvällen va det eurovision såklart. Och jag tror att jag är den enda levande europén som inte gillar Norges bidrag. han låter som en 17åring i målbrottet och verserna är så hattiga att det bara låter konstigt. det finns ingen symbios i låten, det flyter liksom inte på. Det enda som är coolt är när han spelar fiol. Men annars tycker jag den är ganska B. Min röst gick till island som hade det vackraste bidraget jag någonsin hört i eurovisionsammanhang. Älska.

Söndagen spenderas till största del i bilen på väg tillbaka till Norrköping. Men innan det hade vi en skön sovmorgon och sen en stund hos Nicole där jag bytte till mig lite kläder på klädbytardagen :) Blev ett par jeans, en jacka, tre linnen och ett par örhängen :) På kvällen blev det Spicy Hot väl hemma och resterna har jag precis slukat till lunch nu :) Elin och jag är idag färdiga med uppsatsen så de resterande timmarna av dagen ska jag spendera i soffan och bara andas och lyssna på denna underbara låten ovan.

Kommentarer
Postat av: Karin

öh nej du är inte den enda, jag och tre andra tjejer som jag kollade eurovision med satt och skrek när norge fick massa 12or.

2009-05-19 @ 12:39:14

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0