Blåsig lördag. Molning lördag. Solig lördag...Jag kan fortsätta...

Vädret är konstigt. Så kan jag sammanfatta min rubrik :P

Har parkerat rumpan i soffan och jag lär nog inte flytta mig i första taget idag. C-uppsatsen är inlämnad till handledaren för första sågning, hoppas på att inte bli helt sågade - vi vill ju helst gå upp för opponering. Har hört att vissa i klassen inte ens kommer få göra det, så jag hoppas verkligen att vi gjort ett bra jobb. Blir ju lite nervös när man hör sånt.
Men men, det är inget att grubbla på. Vi får veta på tisdag och fram tills dess är jag ledig. Idag blir det till att ta det lugnt, kolla film och bara va. Oscar ska iväg och spela paintball så jag har lite Sanna-tid. Blir nog till att packa lite också tror jag. Skulle kunna börja på mitt skrivbord och lite saker i köket som jag inte lär behöva. Ska kolla igenom vilka saker jag behöver ha med mig till skåneland också. Så jag har nog att göra under dagen. Sen kommer Filippa efter att hon varit på dop, då blir det hårfärgning - blondkampen fortsätter. :)

Min moster fyller år idag också. Ska ringa henne sen :)

Nu är det Big bang theory. Världens roligaste program :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0