En gång till

Det har varit full rulle de senaste dagarna, därav det dåliga bloggandet. Och sämre kommer det bli, för jag åker nämligen till Skåne på fredag och då kommer jag inte ha tid med något bloggande för där kommer det också vara full rulle hela helgen med systerns kalas och klädbytardagen och annat skoj.
Nu kommer strax filippa över för att lägga i ytterligare en färgning i håret på mig. Mitt hår är fortfarande jättemjukt och lent och eftersom jag bara använt "nälla" blekningar som bara blekt 2-4 nyanser så känner jag att mitt hår klarar av en till. denna gången har jag valt Schwarzkopf poly silver shimmer. Tänkte att eftersom silverscahmpoo tar bort gult så lär denna göra det också och det är vad jag läst om den när jag läst olika forum och så. Skulle inte det funka så får det gå någon månad med silverschampoo och sen lägga i en ny. Haha, säkert :P jag kommer säkert sitta här nästa vecka igen och skriva samma sak som jag gör nu :P men jag ska försöka hålla mig :)

Nu ska jag gå tillbaka till soffan och gosa med älsklingen innan grannen kommer över :)

Kommentarer
Postat av: Sara

En bild på håret önskas :D

2009-05-13 @ 21:53:05
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0