Figurer

Idag mår jag lite bättre vilket är skönt, för igår mådde jag verlligen pissdåligt. Febern och febervärken är borta, tröttheten och anfåddheten finns kvar. Har dock lite mer ork i kroppen nu så jag håller på att tvätta. Har väl tänkt att fortsätta packa lite i köket sen nångång idag, men till det måste jag få liiite mer ork. Funderar på om glassen i frysen kan ge mig lite ork ;P Mellan varven i tvättstugan (som förövrigt är sista gången jag besöker i denna lägenheten) så tittar jag på första säsongen av One tree hill.

Har inte så mkt kul att skriva för tillfället. Allt figurerar kring flytten känns det som. och skolan. har pluggat lite på förmiddagen idag, känns bra att få något gjort.

Imorgon ska jag fika med mina handledare från praktiken, ska bli riktigt kul :) Sen ska jag träffa elin och sitta med uppsatserna en stund. Sen hem o packa igen ;P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0