Fuck it.

Jag mår nog inte riktigt hundra för tillfället. Jag gråter för ingenting, blir sur för ingenting och orkar ingenting. Och nej, det är inte pms eller något sådant, den perioden har nyss varit. Jag tror att mycket beror på skolan och flytten och att sommaren är nära. Jag saknar skåne som aldrig förr, vill bara hem till alla där. Samtidigt är jag stressad som fan över uppsatsen, rädd att vi inte ska hinna klart i tid. Är besviken på kompisar och andra i min närhet. Flytten gör mig stressad eftersom jag ska packa inför två flyttar och tiden inte riktigt vill räcka till. Känner att jag gör allt själv också. Plus att jag jobbar och ska hinna ta hand om allt annat inklusive mig själv. Egentid har jag inte haft på länge. Borde checka in på ett spa några dagar, få massage och vila upp mig. Orkar ingenting och är bara allmänt ledsen just nu. Inget är som det ska och de jag behöver stöd från är inte ens i närheten...  Jag vill bara gå och dra täcket över huvudet och sova mig förbi de sista veckorna på terminen, skita i allt vad opponering heter och bara drömma mig bort till ett varmt ställe där varken skola eller vardagsliv existerar. Jag vill bara bort bort bort. Ska bli skönt att slippa Norrköping till hösten. Mycket med denna stad gör mig stressad för tillfället och jag hoppas på en nystart i Linköping. Samtidigt vet jag att jag kommer bli ensammare där än vad jag har varit här. Ingen Filippa att springa över till, inga klasskompisar att ringa för bara en promenad. Det kommer bli en tuff hösttermin. Får väl hoppas att plugget tar upp så mycket tid så jag inte hinner tänka på annat. Det positiva är väl att Oscar kommer vara i närheten mer än tidigare. Han slipper pendla och komma hem sena kvällar. Men å andra sidan har han kompisarna nära så han kommer väl vara där mycket eller dem hos oss. Jag får inreda sovrummet så att det blir mitt favoritrum i hela lägenheten så jag kan spendera all min tid där när de är hos oss =P

Allt suger. Inget är roligt.
Kul att man läser till ett sånt här yrke när man inte ens kan ta hand som sig själv och sina känslor..

Kommentarer
Postat av: cornelia

usch det låter inte kul! du kan ringa mig så kan vi ta någon fika snart. och så kan du åka hem till oss oftare om du vill bort från stan ett tag och inte känna sig så ensam ;D

2009-05-04 @ 18:26:52
URL: http://cornelialarson.blogg.se/
Postat av: Sara

åh, det där låter inget vidare vännen!

Det är jobbigt med sådana perioder, de kommer och går i livet, när något jobbigt händer ska givetvis allt annat jobbigt ända samtidigt!



Se till att göra ngt skoj nu, eller bara vara om det är det som du helst vill! Tänk på dig själv först & främst! Det kommer ordna sig till slut, gäller bara o bita ihop o vara stark när allt är som jobbigast! Man klarar det fast man tvivlar ibland!

Stor kram på dej! /Sara

2009-05-05 @ 11:27:27
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0