Goldielocks

Jag är väl kanske egentligen inte så blond utan mer guldfärgad. Det är betydligt mindre rött denna gången än sist, men det guldiga är ganska starkt och jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Jag vill ju testa att vara blond igen så jag får väl fortsätta min kamp. Hade tänkt köpa en askblond och lägga i för de frisörer jag har pratat med säger att askblont tar bort det guldiga. Så det tänker jag försöka med. Sen är det bara att köra blondspray eller citronsaft ;P Vill ju egentligen inte vara helt kalasblond men det är nog lättare att gå från jätteblond till de nyanserna man vill ha än tvärtom.

Bjuder på en halvful bild från dagens jobb ute på Lindö. Ni skymtar mitt guldiga ruffs lite grann iaf ;P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Köp inte blondspray för fasen! Håret kommer bli som tuggummi och bli jättekonstigt.

2009-05-03 @ 18:12:11
URL: http://krakunge.blogg,se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0