Halvlugn tisdag

Jag älskar att ha morgonen oplanerad. Att få sova hur länge man vill, gå och dra i pjamas hur länge man vill, äta frukost vid tv:n insnurrad i täcket. Bara mysa och ta det lugnt. Det får jag göra idag för vi har skickat in uppsatsen :) Nu kan vi inte göra mer. iaf inte idag. Imorgon ska vi ses med opponeringsboken och gå igenom uppsatsen från början till slut. Men inte idag. Idag ska jag inte ens tänka på uppsatsen.  Nej idag ska jag strosa runt i pjamasen, iaf en liten stund till. Sen ska jag klä på mig om jag orkar, ta bilen ner till Bauhaus och köpa flyttkartonger, packa lite. Även hämta bikinisarna som jag och Filippa köpt från Laredoute, de ska ligga uppe på tempo nu. Sen blir det kanske lite handling på citygross om jag hinner. Sen kl 3 ska jag hämta tvillingarna från dagis :) Sista veckan tror jag, de flyttar till helgen. Riktigt tråkigt. Älskar mitt jobb.

Nej nu ska jag nu faktiskt ta mig ur pjamaskoman. Men först ska jag bjuda på en bild på mitt "nya" hår. Det är fortfarande inte helt färig och kameran gör såklart håret mörkare än va det är. Men det är en process. Bara jag som är så jäkla otålig. haha


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0