Hjärnskakning

Oscar knockning av mig sitter fortfarande i. jag va groggy hela dagen igår med kraftig huvudvärk och lite inslag av lätt illamående då och då. På sjukvårdsrådgivningen konstaterade de: lätt hjärnskakning, och medicinen: ligg i ett mörkt rum och vila, ingen tv och ingen dator....*suck* Jag satt ju vid datorn hela dagen igår innan jag fick beskedet att det va hjärnskakning, så det va bara att lyda och ligga och vila hela kvällen. Efter några tråkiga timmar gick vi och köpte glass på mcdonalds och sen spelade vi lite yatzy. Något måste man ju göra.
idag är jag lite busig och startade både dator och tv när jag vaknade. Känner mig mycket bättre idag! :) Fortfarande lite lätt huvudvärk så jag ska försöka hålla mig ifrån datorn sålänge jag kan.... haha. Nu kommer Petra och hämtar mig alldeles strax så ska vi in och träffa examensgruppen som vi är med i. Vi ska ju vara med och anordna hela vår examen och examensfest i januari och det är likabra att börja planeringen med en gång :)

Ciao


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0