Jag är numera blond...

Jepp. Igår gjorde Filippa blonda slingor i heeela håret på mig. Inte riktigt så jag hade förväntat mig. Trodde jag skulle få lite highlights här och där i håret men när Filippa hade dragit genom håret i hättans alla hår och lagt i blonderingen så insåg jag ju att så inte var fallet ;P Haha. Det är väldigt ovant att vara såhär ljus och jag har inte riktigt bestämt mig om jag gillar det eller inte. Nu ser det ju väldigt nyfärgat ut..och lite gulaktigt, så det gäller väl att försöka vara ute i solen mycket och köpa silverschampoo för att få en snyggare blond look. Oscar tyckte det var helt okej och när jag hade sminkat mig och gjort mig iordning såg det faktiskt bra ut. Men som sagt, det tar tid att vänja sig och det ska jag göra i några dagar nu. Ska försöka fota det så småningom och lägga ut en bild.

Det var en väldigt händelserik dag igår. Först skulle jag transkribera färdigt den sista intervjun, då tog batteriet slut i bandspelaren. Orka köpa nya batterier som är asdyra bara för att jag har 20 minuter kvar att skriva liksom...Blä.
Så jag började packa istället. packade ner alla Oscars dvd-filmer och alla tavlor från väggarna, plus alla mina fotoalbum. Ser ganska tomt ut nu på hyllorna och väggarna.

Sen gick jag över till Filippa och solade på hennes balkong. Asskönt. Åkte till Smultronstället i Söderköping med Oscar och hans klasskompisar som va över. Jag har aldrig varit där tidigare så jag blev ganska förvånad över de enormt stora glassarna som va väldigt snyggt upplagt på fat och kostade mellan 80-300 kr ;P haha. Det va en syn för ögat må jag säga.

Efter glassätandet så åkte vi och köpte hårfärg och färgade först filippa och sen mig. Sen blev det brottom att göra sig iordning och äta, för att sedan stuva in oss i bilen och sticka till Skavsta och hämta Filippas kompis. Very funny yes. Goodie goodie ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0