Klockan är mycket...

... och det är dags att sova. Under dagen har vi fått väldigt mycket gjort. Vi har tömt medialådan, mitt skrivbord där jag har rensat massor, monterat ner dvd-hyllorna och fotat och lagt in möbler på Blocket. Hoppas på att någon ringer och vill ha det snart. Efter det har vi legat i soffan och tittat på film och myst. När Oscar duschade imorse la han inte i någon gel eller mousse i håret och jag har ruffsat i det hela kvällen. Han har nu en jättesöt frissa, och det är inte sarkastiskt menat. han är verkligen ursöt i det ruffset jag fick till. Ska nog kunna fixa något liknande till festen på lördag :)

Blev även att smaka en ny Ben and Jerrys glass idag. Bohemian Raspberry. Den va helt okej. Det är ju gott med glass men jag har faktiskt aldrig tyckt att Ben and Jerrys varit så himlastormande som alla säger, klart det är gott men det är GB's cartedor också. Nästan godare ibland faktiskt.

Imorgon är jag ledig. Min kusin ska ringa vid tio-tiden och lämna lite kommentarer på uppsatsen, snällt av henne :) Sen blir det väl till att läsa igenom och komma med egna kommentarer samt att packa lite till. Filippa och jag ska till Linköping vid 4 och mäta och fota lägenheten samt till ikea för att köpa flyttkartonger :) Trevlig dag hoppas jag på :)

Nu sova i min sötnos famn

Kommentarer
Postat av: karin

men du ska prova phish food!

2009-05-11 @ 00:38:27

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0