Kökbordet borta


Idag har vi sålt vårt köksbord, så en sak mindre att packa ihop och flytta med :) Blir till att köpa ett ordentligt köksbord senare, lagom till att vi flyttar in. Jag och Filippa va iväg en sväng och när jag kom hem var det borta, ser så konstigt ut. Ett nästan helt tomt kök, bortsett från mitt skrivbord som vi också hoppas få sålt snart. Ligger ute i samma annons. Så om det är någon som är ute efter ett fint skrivbord så hojta :)


Vill gratulera Filippa och Martina (och andra ssk) klarat tentan idag. Ni förtjänar det verkligen :) är duktigt avundsjuk kan jag ju säga. Vill också vara färdig snart. Men jag har en termin kvar. Sen är det min tur att ta examen. Trist bara att behöva göra det mitt i vintern. Jag vill också ha vit klänning på mig :P Får bli termobyxor istället :P

Vi skulle egentligen åkt till Ikea och sen till lägenheten för att mäta men hon som bor där ringde och ställde in för andra dagen i rad. Så nu hoppas jag på att det blir på torsdag. Vill ju ha med bilder hem till skåne så jag kan visa.  Så vi åkte ner till maxihuset istället där jag inhandlade lite nytt smink. Känner att jag får byta lite smink nu så det passar till min nya hårfärg :) Blev lite grått och ljusrosa, blir nog fint :) Får testa imorgon när jag ska till skolan :)

Ikväll är det HIF mot Brommapojkarna. Håller mina tummar men vågar inte tro på vinst. HIF har en tendens att spela sämre mot lag som inte är lika bra, dokc har det gått hyffsat bra för BP iår hittills, så jag kanske har helt fel. Hoppas på vinst iaf för min rödblåa hjältar :)

Kommentarer
Postat av: Em

-Tips, tips...





Du har inte missat att Malena Ernman är med i första semifinalen till lördagens Eurovision Song Contest ikväll va?

2009-05-12 @ 10:02:26
URL: http://delaem.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack för det!! Du kommer fixa det galant när det är din tur;) kramisar

2009-05-17 @ 21:14:25
URL: http://martinaback.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0