Ny bikini

Jag är sugen på en ny bikini. Men vet inte riktigt vad jag vill ha för någon. jag tycker att många av de bikinisarna som finns ute just nu är så hiiimla färgstarka. Riktigt mycket cerisrosa och turkost och sånt och det är inte ritigt min grej. Men nu har jag hittat tre stycken på La Redoute som jag gillar. Jag gillar modellerna på överdelarna, men jag kan inte bestämma mig vilken som är finast. Den bruna är riktigt fin och OM man skulle bli brun så är det ju snyggt. Men den randiga kanske är roligare?? Sen är den brunrödblommiga också söt. Vad tycker ni?

  

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fina.=) Är så kul att köpa ny bikini.

2009-05-05 @ 00:14:52
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/
Postat av: Em

Haha... Du är så söt. Den bruna eller den randiga...båda är väl randiga eller? =P Jag tycker att den översta är allra finast. Lite otippat med tanke på att jag älskar allt som är blommönstrat.



Det var länge sen vi sågs nu, det får vi minsann göra nått åt. Lite kubb i parken någon dag kanske?



Kram...

2009-05-05 @ 10:47:02
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0