sjukis

jag är sjuk, och inte så lite heller; med hög feber och världens värsta febervärk och frossa. det är inte speciellt behaglit kan jag säga. vaknade imorse och kände mig konstig, lite halvont i kropen och yr. trodde det va pga allt bärande igår men när det inte gav ed sig och värken blev värre så började jag undra om det var något annat. vid 13-tiden tog jag en tablett och värken försvann och jag blev hyffsat pigg. hann då att få ihop en flyttkartong med kökstillbehör innan värken kom tillbaka värre än någonsin och det va också då som febern kom. illamående och yr är jag emellanåt, speciellt när jag sätter mig upp eller går omkring, så jag tänker lägga mig ner igen nu för det bara snurrar. hoppas ni mår bättre och glöm inte tävlingen nedan!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0