T.K.O

Kommer ni ihåg den låten? T.K.O = total knock out, en låt som framfördes av Bubbles i melodifestivalen för x-antal år sedan. Asdålig låt men den stämmer in ganska bra på hur jag kände mig igårkväll. Oscar lyckades nocka mig med sitt knä rätt på min näsa. Det strålade ner i tänderna och gör det fortfarande. Den är inte svullen men den känns betydligt stelare än tidigare och är väldigt öm. Mina framtänder också. Jäklar vilken träff han fick in, haha. Det va nog lite mitt fel också, men fy på hans knä :P

Nu sitter jag i skolan och väntar på att Elin ska komma så vi kan dra igång med c-uppsatsskrivandet. Vi är nu inne på skrivandet av resultatdelen och hoppas vara färdiga med det imorgon eftermiddag. Sen blir det diskussion på fredag och sen på måndag ska vi lämna in första utkastet till vår handledare för sågning och sen sitta sista veckan och kolla igenom, opponera på oss själva och ändra det som ska ändras. Tror att vi ligger ganska i fas faktiskt.

Idag fyller min kära syster år. Min lillasyster blir 20. herregud, det känns som om jag fyllde 20 alldeles nyss. Va gammal jag känner mig nu :P Min sösta syster sofia kom hem från usa i lördags efter en månads semester med pojkvännen. Skönt att ha henne hemma, trots att jag är 40 mil hemifrån. Längtar efter att få träffa henne, vilket blir om 1,5 vecka :) Fredagen den 15 maj kör Oscar och jag ner till Skåne för en mysig helg med släkt och vänner :)


Kommentarer
Postat av: cornelia

nästa vecka går jag bara till onsdag.

2009-05-06 @ 17:17:50
URL: http://cornelialarson.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0