Veckostart

Har ni hört det där med att veckans första dag egentligen är söndagen? För oss känns det jätteonaturligt och jag vet inte ens om det är sant. Men det kan vara logiskt, att avsluta veckan med en ledig dag och börja veckan med en ledig dag :P

Idag är det iaf måndag och veckans första dag som vi känner till det. Sitter och väntar på att min kusin ska ringa och lämna lite kommentarer på vår c-uppsats som hon så snällt läst trots att det närmar sig slutet på hennes termin också. Hon är lärare på gymnasienivå, alltså en jättebra kritisk granskare till vår uppsats. För övrigt idag så blir det väl till att läsa uppsatsen lite själv också, men det är så svårt att kritiskt granska det man själv har skrivit och omarbetat gång på gång, blir ju blind efter ett tag. Då är det bra att hitta frivilliga själar därute som gladeligen ställer upp och läser och kommenterar. Någon som känner sig manad?

Annars blir det kanske till att fortsätta packa lite i köket eller i klädkammaren. Dock har vi inga flyttkartonger kvar så det kan bli problematiskt. Ska till Linköping i eftermiddag vid typ 16tiden för att fota och mäta lite med Filippa. Annars har jag inget annat planerat inför dagen men jag tror det är tillräckligt :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan läsa :)

2009-05-11 @ 16:56:17
URL: http://krakunge.blogg,se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0