Vilken tur

Vilken tur. Jag är alltså in knäpp. Nu har jag hört från tre säkra källor att Norges bidrag inte va bra. Det finns kanske hopp för mänskligheten ändå :)

Jag kom ur min pjamaskoma efter en stund. Tog mig till Rusta där jag köpte flyttkartonger, inhandlade även lite mat och skänkte massor med kläder och assocearer till Myrorna. Väl hemm satte jag igång med packandet och fick ihop 2,5 kartonger innan det var dags att bege sig till jobbet. Nu står jag hemma i köket och gör mexikansk lasagne som är så satans gott :) Sen blir det nog mer packning.

Min bikini kom idag men var dessvärre för liten... får se om jag byter den till en storlek större eller om jag tar en annan. är inte upp över öronen i den direkt. Men den är fin. vad tycker ni? är den en keeper?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Får man lov att byta badkläder? Jag tyckte den var fin!

2009-05-19 @ 19:20:32
URL: http://krakunge.blogg,se
Postat av: Helena

Ja, man blir lite smått galen av att gå hemma.. Har du fått mitt mail förresten om böckerna?

Ja det skulle va trevligt att ses, jag har ju inte många studentvänner kvar nu som har tid att ses på vardagar längre =P Men till hösten får jag väl hoppas att jag har NÅGON form av anställning!

Löste det sig med uppsatsen förresten?

Ha det bra! Kram!

2009-05-20 @ 16:57:53
URL: http://blueragdoll.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefin bikini, det är dina färger också så den ska du behålla, om det löser sig med sizen vill säga! :D

2009-05-21 @ 09:59:07
URL: http://saraosterberg.blogg.se/
Postat av: Sara

ps. Norges bidrag VAR och ÄR JÄTTEBRA! Så det så :D

2009-05-21 @ 10:00:26

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0