Fredagsmyys

Idag lyser solen för första gånge på flera veckor. Och vad gör jag, jo jag sitter inne. Fy 17. Har lite lunch på spisen nu och sen ska jag faktiskt bege mig iväg en sväng. Ska möjligtvis inhandla årets första julklapp :)
Jag har väldigt svårt att komma på vad jag ska önska mig i julklapp. Det är liksom det gamla vanliga; presentkort, pengar, någon bok eller film. Vad mer kan man önska sig när man tycker att man har det mesta redan? :P Tips mottages tacksamt :)

Kl 16 sitter jag och Oscar i biosalongen och ska se New Moon :) Ska bli jättemysigt och jag är glad att han ville följa med när mina planer inte gick som de skulle.

Avslutningslåten från första avsnittet av Glee går varm här hemma. Fantastiskt :) Don't stop believin' Klippet finns tyvärr inte att lägga ut på bloggen så ni får titta på Youtube. Vill ni bli på bra humör och varm i själen ska ni titta på detta :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin blogg du har :D

2009-11-21 @ 15:22:40
URL: http://ymperia.com/sofia
Postat av: nicole

Hello :)

jag har lite problem med att välja nyårsklänning har 4 klänningar som ja vill ha ^^ men måste välja 1 så undarar om du vill hjälpa mig lite ? dom är i mitt senaste inlägg



ps. veckans blogg avslutas imorgon:)



love/nicole

2009-11-22 @ 03:02:54
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0