Godmorgon

Oscar och hade båda sovmorgon idag. Han brukar alltid vara ledig på onsdagar och idag är jag det också. Jag har en del att läsa vilket jag ska börja med om en liten stund, men först ska jag vakna till lite bättre och äta upp min frukost och titta färdigt på Våra bästa år. Så otroligt dåligt program men det är det som gör det så jäkla roligt :) Ser alltid det när jag är hemma :P

När Oscar och jag stod i köket och gjorde frukost utbrister han plötsligt; Det snöar. Varpå jag springer fram till fönstret men till min stora sorg så regnar det bara. Oscar skrattar. Inte schysst ;P haha. Jag längtar efter en ordentlig vinter, en ordentlig jul med massor med snö. Göra snölyktor och ha snöbollskrig och komma in rosig om kinderna och dricka varm oboy och titta ut på snölyktorna som vi precis tänt.
Kom på att jag måste inhandla lite nya julsaker nu till vår nya lägenhet. i har dubbelt så många fönster i denna som i den gamla lägenheten så därför måste jag ha fler adventsljusstakar. Är lite sugen på att ha en stjärna i köksfönstret. Förra året köpte vi såna där pappersstjärnor men de va ju totalt värdelösa haha så vill ha någon i trä eller metall. Mamma har en sån otroligt fin stjärna i metall hemma...guldig med lite småhål i så ljuset lyser igenom. Blir alltid så himla fint hemma i köket. Här är några stjärnor jag funderar på:

STÄRNA ROTTING 

Rusta, i Rotting, 99:-    Röd stjärna, Ikea, 149:-


Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

åh den röda var fin! :D

2009-11-11 @ 12:19:46
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0