Gratis är godis :)

Förstår fortfarande inte vad det är som är fel med bloggen. Suck. Vi får väl se om jag lyckas lösa det. Under tiden jag väntar på att någon ska besvara mina frågor i ett designforum så spelar jag nätpoker. Jag har mina perioder där jag spelar en del poker, då är det bara med låtsaspengar haha. Skulle aldrig våga spela med riktiga pengar. Jag är medlem på GratisBio.se där man samlar poäng genom att klicka på hemsidor och vara med i undersökningar etc. Men för någon vecka sedan så hittade jag att man kunde få poäng genom att spela poker med sina poäng istället för med pengar. Så nu har jag spelat ihop ca 200 poäng på en vecka :) 200 poäng = ett presentkort på 50 :- i vilken butik man vill =) Härligt. Det bästa i livet är gratis. Sugen?

Oscar och jag har haft en mysig kväll med hemlagad kebabpizza, rödvin, ostbollar och film. Idag blev det Slumdog Millionaire. Min tredje gång och jag skulle kunna se den igen. Det är en film som gör mig förbannad, lycklig, nagelbitande och upprymd av en massa känslor. Den är såååå bra :) Till o med Oscar tyckte den va bra och han brukar va ganska kinkig när jag ska välja filmer ;P haha

Nu blir det sängen :) Nattipuss på er :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0