I'm surrounded by your embrace

Oscar och jag traskade (i snöfallet =D ) till Hemköp och köpte glass, bananer och maränger. Chokladsås hade vi hemma. Smällde ihop allt och smaskade samtidigt som vi tittade på Mr. Bean följt av en intressant dokumentär om Berlinmuren. Det hade ju varit mer spännande om man förstod vad dem sa.... textningen på kulturkanalen va nämligen...ur funktion ;P Det blandades texter från säkerligen 3 eller 4 olika program, då bland annat Berlinmuren och intevjun med Henrik Larsson. Något om kungafamiljen va det också.... såg så roligt ut när de intervjuade soldater och texten nedanför sa: "haha det får du fråga Madeleine om.." eller något liknande. Blev lite kul emellanåt. Tur att det fanns en svensk berättare och att några de intervjuade pratade engelska ;P Dokumentären handlade bland annat om de som lyckades fly över muren och på vilka sätt de gjorde det :) Spännande :)

Nu ligger jag i soffan under täcket och bloggar lite medans Oscar diskar färdigt. Idol är på i bakgrunden. Jag har inte lagt ner energi detta år heller på att följa det sådär varje fredag som typ alla andra gör.. det skrivs så mkt om dem i media så man vet vem som är bra och vem som åker ut. Några gånger har jag sett och jag tycker helt klart att Tove är bäst utifrån det jag sett. Har även förstått att Eddie varit i botten typ alla fredagar men ändå har han aldrig åkt ut, utan det är alla tjejer som ställs emot honom som åker hem.... tycker det är ett ganska konstigt upplägg ändå. Tjejerna röstar på Eddie för att han är söt.. visst han är söt. Men är det därför han är där? Ahwell.

 

Om en liten stund börjar Flashforward :) Älskar den serien :) En annan serie som jag fastnade för i första programmet var Glee. helt underbar serie. Musik, highschool, drama, kärlek :) Love it. Har jag en stund över imorgon ska jag leta upp första avsnittet på 131channel och se det, speciellt sista scenen. den ska jag se om och om igen :D Fabulous!


Kommentarer
Postat av: Karin

Lite skvaller; Eddie är gaaay ;) vet från säker källa! Hihi

2009-11-13 @ 23:37:34

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0