Inbokat.

Nästa vecka kommer Nicole hit, vi ska ha 90talsfest hemma hos mig med lite kompisar. En helg med bara Nicole är precis vad jag behöver just nu. Har precis bokat in New Moon på fredagen :) Fanns bara plats kl 16 och 23.59 ;P haha, lite sent att gå på bio då en fredagkväll...speciellt när det ska vara fest dagen efter ;P haha. Detta är ljuset i tillvaron just nu. Längtar som bara den.

Noll Tolerans börjar lida mot sitt slut och funderar på om jag ska dra igång Livvakterna på en gång eller om jag ska se något annat, men det lutar åt filmen :) har precis smällt i mig två pannkakor med grädde och sylt, får ju lyxa till det lite när man är ensam hemma ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0