Min Malva :)

Pappa ringde precis och berättade att Malva varit med i sin första utställning. Hon kom på delad 4eplats av 13 hundar!! =) Jag är supernöjd. Första utställningen och en sån placering :) Malva har varit en vecka hos min mormor på landet medans mina föräldrar var i Thailand och där har hon fått mycket motion men ingen disciplin sa pappa :P Haha. Så Malva va väldigt leksugen när hon såg alla andra hundar och hade lite svårt att stå still, så därför är denna placeringen kanonbra :D Är supernöjd. Nu saknar jag dock bara min Malva ännu mer. Det ska väl tilläggas att Malva bara är 8 månader :)


Kommentarer
Postat av: världens bästa johanna

Säg grattis till hunden från mig :)

2009-11-07 @ 13:22:51
URL: http://finnanders.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0