Monday cravings

Idag går jag en annan väg än modevägen till Monday cravings. Jag är så insyltad i min önskelista att jag tänkte delge er vad jag (i smyg ;P) önskar mig. ;)



Oscar har ju sedan ett tag, ett xbox 360, som jag inte kan använda eftersom han bara har en massa tråkiga motorsportspel. Jag som är lite mer musikalisk, haha, önskar mig något lite roligare. Lips! Den ultimata förfeststartaren, karaoke är ju så jäkla kul...iaf hemma i tv-soffan =D Och Scene it, frågesportspel om musik, film, böcker osv osv. Finns även i en ny version nu. Men jag har inget sånthär och Oscar vill alltid att jag ska sitta med honom och spela med honom....men nej, inte fören jag får ett roligt spel ;P


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: Åh tack :) detsamma!

2009-12-01 @ 08:25:12
URL: http://alexaandrabexell.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0