Olle

Idag har jag varit på otroligt intressanta föreläsningar. Det var ju som tidigare nämnt, sexdagarna på universitetet och några föreläsare var inbjudna att hålla i det tillsammans med RFSL och s6. Första föreläsningen var Fittfascination - kuriosa och goda råd om fittan. Jag är inte anhängare till det ordet vanligtvis ;P bara när jag blir riktigt jäkla förbannad =P Men det va riktigt spännande, fick lära mig mycket nytt som jag inte visste och fick svar på en del frågor :) Sen var det Fråga Olle-Olle som kom och pratade, också spännande, men långt ifrån lika bra som den första föreläsningen. Lite för mycket heteronormativitet för mitt tycke, men å andra sidan så pratade han utifrån de "normala" värdering och tankar som vi har i samhället.

Ikväll är jag ensam igen. Oscar är på verkstan ikväll och kommer inte hem fören efter 9. Han skulle hålla i det idag, spännande för honom :) Så här sitter jag i min ensamhet, funderar på om jag ska beställa hem lite mat eller om jag ska rota fram köttbullarna ur frysen...känns trist som fan dock. vi får väl se :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0